Darmowa dostawa od 400,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest standardowy termin dostawy produktów?

Standardowy czas dostawy obrazów w naszym sklepie to 7-10 dni roboczych. Należy mieć więc na uwadze, że w okresie świątecznym i dni ustawowo wolnych od pracy termin ten może się wydłużyć. Informujemy także, że w okresie urlopowym, świątecznym czas ten może się wydłużyć do 14 dni.

Potrzebuję obrazu na prezent - czy termin dostawy może zostać skrócony?

Tak. Przy składaniu zamówienia w sekcji uwagi, warto dodać komunikat, że zamówienie obrazu jest związane z prezentem (np. komunijnym, na imieniny, urodziny itd.). W takiej sytuacji na drodze wyjątku jesteśmy w stanie w niektórych sytuacjach skrócić termin realizacji zamówienia do 5 dni roboczych. W przypadku opcji obrazu na prezent, sugerujemy jednak skorzystać z kontaktu telefonicznego pod nr 533 977 669.

Dlaczego czas dostawy jest tak długi?
W ofercie mamy blisko 30.0000 obrazów, nie ma więc możliwości posiadania wszystkiego na stanie magazynowym. W naszym sklepie jest zautomatyzowany system kolejkowy, z tego powodu, że wysyłamy obrazy do kilku krajów Unii Europejskiej. Ponadto, obrazy potrzebują czasu na wyschnięcie, aby móc je następnie bezpiecznie przetransportować.
Czy można wymienić ramę obrazu?
Nie wymieniamy ram w naszych obrazach. Obrazy stanowią zazwyczaj gotowe komplety, tzn rama dostosowana jest do określonego nurtu w malarstwie. Wymianę ramy można wykonać na własny koszt u ramiarza.
Czy Państwa obrazy w sekcji wielcy malarze są oryginalne od autorów wskazanych w tytułach?
Nie. Obrazy są kopiami mistrzów malarstwa. Polskie prawo stanowi, że kopiować można jedynie obrazy malarzy, od których śmierci minęło ponad 70 lat. Obrazy oryginalne mistrzów malarstwa wycenia się na wiele milionów dolarów, więc nigdy nie będziemy umieszczać ich na sklepie.
Czy obrazy wielkich mistrzów różnią się od oryginalnych?
Tak, wszystkie obrazy olejne i drukowane posiadają nieznaczne różnice w kolorystyce i rozmiarze w stosunku do oryginalnych dzieł mistrzów malarstwa.
Czy wymiar powierzchni obrazu jest liczony bez ramy czy z ramą?
Format obrazu jest liczony wraz z ramą.
Czy jest możliwe wykonanie obrazu w podwyższonej jakości?
Tak, oferujemy jakość museum qualitat z opcją indywidualnej wyceny.
Czy jest możliwość wykonania obrazu w innym wymiarze niż na stronie?
Tak, w niektórych przypadkach. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 533 977 669. W naszej ofercie posiadamy standardowe rozmiary obrazów, które podane są zawsze w filtrach po prawej stronie kategorii. Dodatkowo podzieliliśmy filtry na sekcje:
  • małe obrazy
  • średnie obrazy
  • duże obrazy
  • obrazy XXL
Czy zostanę poinformowana/poinformowany o terminie wysyłki?
Tak. Dzień wcześniej informujemy za pomocą SMS lub e-mail o terminie wysyłki produktu.
Czy jest opcja płatności przy odbiorze?
Tak, mogą Państwo zamówić obraz z opcja płatności przy odbiorze.
Czy mogę zwrócić obraz bez podania przyczyny i na jakich warunkach?
Tak, mogą Państwo bez podania przyczyny zwrócić obraz w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Informujemy również, że zwrot środków za produkt nastąpi do 14 dni od jego otrzymania. Koszty związane ze zwrotem są po naszej stronie, (zamówimy kuriera DPD) zaś zapakowanie produktu po Państwa.
Jakim kurierem dostarczane są produkty i czy mogę śledzić przesyłkę?
Produkty na obszarze PL i UE dostarczana są za pomocą kuriera DPD. Na każdym etapie wysyłki mogą Państwo śledzić, gdzie znajduje się produkt, za pomocą tzw. numeru listu przewozowego, który wyślemy po odebraniu paczki od nas przez kuriera. Przesyłkę można monitorować na stronie DPD TUTAJ .
pixel